Rabu, 15 Julai 2009

Jom bersama saya

Saya ingin mengajak sesiapa sahaja yang berumur 18-35 tahun untuk bersama-sama saya menjadi consultant MAA Takaful.

Tiada masa? Tak berani mencuba?

Belum cuba belum tahu kemampuan diri sendiri. Kalau saya tak cuba, saya sendiri pun takkan tahu kemampuan saya.

Kepada sesiapa yang masih berfikir-fikir, jangan tambah pening kepala anda memikirkan boleh ke tak, layak ke tak? Bertindak sekarang untuk menjadi consultant MAA Takaful. Belum cuba belum tahu. Anda akan diajar oleh leader-leader yang berkebolehan hingga anda berjaya. Semuanya bergantung kepada keinginan anda sendiri.

Antara kelebihan bekerja sebagai consultant Takaful adalah:

TIADA RISIKO!
Inilah satu-satunya bisnes yang saya rasa tidak mempunyai sebarang risiko! Tiada modal permulaan diperlukan untuk menjalankan bisnes ini. Mungkin modalnya ialah perlu keluar wang untuk belanja client minum di kedai dan kredit telefon untuk membuat panggilan telefon kepada client. TIDAK PERLU FIKIR SEWA KEDAI, BIL ELEKTRIK DAN AIR, NAK GAJIKAN STAF, NAK SIMPAN STOK, KECURIAN STOK DLL.

GANJARAN HEBAT DAN BERTERUSAN!
Banyak sebenarnya ganjaran yang diberikan kepada seseorang consultant MAA Takaful. Selain komisyen lumayan, anda juga berpeluang mendapat bonus tahunan, peluang melancong ke luar negara, anugerah kecemerlangan dari syarikat, cawangan dan agensi, peluang kenaikan pangkat tanpa perlu nak dengki kat sapa-sapa beserta hadiah-hadiah yang diberikan dari masa ke semasa.

PASARAN YANG MASIH LUAS!
Berdasarkan kajian hanya lebih kurang 32% dari keseluruhan rakyat Malaysia yang dilindungi insurans/takaful. Anda akan berpeluang untuk MENOLONG mereka ini memiliki PERLINDUNGAN yang diperlukan.

PRODUK YANG PELBAGAI DI MAA!
Ada lebih 30 produk di MAA. Jadi anda mempunyai pilihan yang cukup luas untuk memperkenalkan produk apa. Untuk pengetahuan anda, ada yang berjaya hanya dengan menerangkan tentang produk kad perubatan sahaja. Ini semua bergantung kepada anda sepenuhnya! Anda punya bisnes, anda tentukan!

MASA YANG LEBIH FLEKSIBEL!
Anda tentukan bila nak jumpa client. Anda tentukan berapa ramai yang ingin anda jumpa setiap hari. Anda akan mempunyai lebih masa untuk mereka yang anda sayangi.

Jangan bertangguh. Cuba lah kemampuan diri anda hari ini. TAK CUBA, ANDA TAK TAHU. MULAKAN SEKARANG!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan